Voortgang Website testen en aanpassingen

Hier vind je algemene informatie over de OCC (Olympus Camera Club) en over de OCC website
Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

Voortgang Website testen en aanpassingen

Bericht door Ron Witkamp »

Nogmaals dank voor jullie tijd en de feedback die ik krijg. Top!!!

Ik zal dit onderwerp aanpassen met de meest recente wijzigingen die ik maak. Dat geeft een beetje een beeld van fouten die zijn opgelost en nieuwe functionaliteiten die zijn aangebracht.

In onderzoek/ToDo:
- OCC TV: onze eigen videotheek in een mooi jasje

Wensenlijst:
- Lichte website stijl met witte/lichte achtergronden : Ga ik uitzoeken. Dat kan wel een uitdaging worden! Wat bv. te doen met mensen die in berichten kleuren gebruiken om woorden/zinnen te benadrukken. Als die kiezen voor bv. geel dan wordt dat onleesbaar in de lichte website stijl. (Waarschijnlijk niet haalbaar)

Aangepast:
11-11-2021
- Functie gemaakt om periodieke website samenvattingen per email te ontvangen, zie gebruikerspaneel (Opgelost)

8-11-2021
- DeepAI Colorizer stuurt geen ingekleurde foto via email; het blijkt dat afbeeldingen groter dan 2 Mb niet worden verwerkt en foto's waarbij de image/jpeg informatie ontbreekt (bv. na verwerken in sommige beeldbewerk-software) (Opgelost)

5-11-2021
- Fotobesprekingen direct toegankelijk vanuit OCC Ledenmenu (Opgelost)
- Duidelijke knop om jezelf te abonneren (= email notificatie bij nieuwe items) op een Forum-onderwerp. (Opgelost)

4-11-2021
- Kleuren in de kalender graag wat minder 'schreeuwend' (Opgelost)
- Probleem met aanmaken van een .ICS bestand vanuit de kalender. Sinds de wintertijd verschoof alles een uur. (Opgelost)
- Navigeren in Portfolio's (vorige en volgende foto) werkt niet in Firefox (Opgelost)
Plaats reactie