Vandaag, 12 november 2021, is onze nieuwe website LIVE gegaan! Ik hoop dat alle OCC leden veel plezier gaan beleven aan de functionaliteiten die deze website biedt. Kom je ergens niet uit? Schroom niet en stel je vraag in een van de forumrubrieken, als reactie op dit bericht of per email aan het secretariaat.
Veel plezier in ons digitale clubhuis!!!
De nieuwe website is LIVE
- Ron Witkamp
- Secretaris
- Contacteer:
- Kristel Fischer
Re: De nieuwe website is LIVE
Wat een grote WOW factor heeft ons nieuwe clubhuis! Compleet, informatief en kleurrijk! Dank je Ron. Nu maar veel foto's uploaden, bespreken en nieuwtjes lezen!
- Gea Neijsen
- Contacteer:
Ron,
Driedubbelebuiging met mijn petje af.
Top wat je voor elkaar hebt gekregen.
Ik hoop dat we er met heel veel gebruik van maken.
Groetjes Gea
Driedubbelebuiging met mijn petje af.
Top wat je voor elkaar hebt gekregen.
Ik hoop dat we er met heel veel gebruik van maken.
Groetjes Gea
- Gea Neijsen
- Contacteer:
Duimpje voor Kristel (alleen weet ik nog niet hoe ik die er krijg, dus ik probeer maar even wat)

Kristel Fischer schreef: ↑12 nov 2021, 17:22 Wat een grote WOW factor heeft ons nieuwe clubhuis! Compleet, informatief en kleurrijk! Dank je Ron. Nu maar veel foto's uploaden, bespreken en nieuwtjes lezen!
- Ron Witkamp
- Secretaris
- Contacteer:
Het is ook best prettig... een wereld zonder duimpjes zodat we meer met elkaar gaan 'praten'Gea Neijsen schreef:Duimpje voor Kristel (alleen weet ik nog niet hoe ik die er krijg, dus ik probeer maar even wat)![]()
Kristel Fischer schreef: ↑12 nov 2021, 17:22 Wat een grote WOW factor heeft ons nieuwe clubhuis! Compleet, informatief en kleurrijk! Dank je Ron. Nu maar veel foto's uploaden, bespreken en nieuwtjes lezen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
- Gea Neijsen
- Contacteer:
Ja daar heb je wel gelijk in Ron; en op elkaar kunnen reageren is natuurlijk ook top geregeld.