De nieuwe website is LIVE

Hier vind je algemene informatie over de OCC (Olympus Camera Club) en over de OCC website
Plaats reactie
Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

De nieuwe website is LIVE

Bericht door Ron Witkamp »

Vandaag, 12 november 2021, is onze nieuwe website LIVE gegaan! Ik hoop dat alle OCC leden veel plezier gaan beleven aan de functionaliteiten die deze website biedt. Kom je ergens niet uit? Schroom niet en stel je vraag in een van de forumrubrieken, als reactie op dit bericht of per email aan het secretariaat.

Veel plezier in ons digitale clubhuis!!!
Kristel Fischer

Re: De nieuwe website is LIVE

Bericht door Kristel Fischer »

Wat een grote WOW factor heeft ons nieuwe clubhuis! Compleet, informatief en kleurrijk! Dank je Ron. Nu maar veel foto's uploaden, bespreken en nieuwtjes lezen!
Gea Neijsen
Contacteer:

Bericht door Gea Neijsen »

Ron,

Driedubbelebuiging met mijn petje af.
Top wat je voor elkaar hebt gekregen.
Ik hoop dat we er met heel veel gebruik van maken.

Groetjes Gea
Gea Neijsen
Contacteer:

Duimpje voor Kristel (alleen weet ik nog niet hoe ik die er krijg, dus ik probeer maar even wat) :)
Kristel Fischer schreef: 12 nov 2021, 17:22 Wat een grote WOW factor heeft ons nieuwe clubhuis! Compleet, informatief en kleurrijk! Dank je Ron. Nu maar veel foto's uploaden, bespreken en nieuwtjes lezen!
Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

Bericht door Ron Witkamp »

Gea Neijsen schreef:Duimpje voor Kristel (alleen weet ik nog niet hoe ik die er krijg, dus ik probeer maar even wat) :)
Kristel Fischer schreef: 12 nov 2021, 17:22 Wat een grote WOW factor heeft ons nieuwe clubhuis! Compleet, informatief en kleurrijk! Dank je Ron. Nu maar veel foto's uploaden, bespreken en nieuwtjes lezen!
Het is ook best prettig... een wereld zonder duimpjes zodat we meer met elkaar gaan 'praten' Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gea Neijsen
Contacteer:

Ja daar heb je wel gelijk in Ron; en op elkaar kunnen reageren is natuurlijk ook top geregeld.
Plaats reactie