2022-06-18 : Clubdag Floriade

Hier vermelden we al onze clubdagen. De clubdagen zijn alleen voor OCC leden. Ben je geen OCC lid maar wil je een keer bij een clubdag aanwezig zijn om de sfeer te proeven? Dat kan hoor! Neem daarvoor even contact op met de activiteitencommissie. Email: clubdag@olympuscameraclub.nl

Moderator: Activiteitencommissie

Forumregels
Dit is een speciaal forum. Alleen de Activiteitencommissie kan hier nieuwe items aanmaken. Alle leden kunnen wel reageren op items en zich opgeven voor Clubdagen. Ben je onverhoopt verhinderd, schrijf je dan ook even uit. De sorteervolgorde van dit forum wijkt ook af van het gebruikelijke. Hier wordt gesorteerd van nieuw naar oud. Alleen zo houden we een mooi overzicht over de aankomende clubdagen.
Plaats reactie
Activiteiten Commissie

2022-06-18 : Clubdag Floriade

Bericht door Activiteiten Commissie »

We bezoeken de Floriade in Almere (inheemse flora)

De toegangsprijs bedraagt € 32,00
Kristel Fischer

Re: 2022-06-18 : Clubdag Floriade

Bericht door Kristel Fischer »

Ik ga er vanuit dat de clubdag Floriade in Almere niet doorgaat wegens gebrek aan deelname.
Bij deze doe ik een oproep aan de leden om met een idee te komen voor de clubdag van 16 juli.

Bij deze opper ik een idee: https://www.google.com/search?client=fi ... +marknesse

Ben benieuwd!
Kristel
Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

Bericht door Ron Witkamp »

Jammer dat er zo weinig animo is. Hopelijk wel voor Marknesse. Dat schijnt een leuk plekje te zijn. Helaas kan ik zelf niet omdat ik dan op vakantie ben.
Kristel Fischer

Bericht door Kristel Fischer »

In dat geval Ron, wens ik je een hele fijne vakantie met mooie fotogenieke plekjes!!
Gea Neijsen
Contacteer:

Bericht door Gea Neijsen »

Ik ben er 1 keer met het werk geweest, had toen graag de tijd gehad voor foto's! Maar 16 juli ben ik met vakantie. Dus helaas ben ik er niet bij.
Plaats reactie