2022-07-16 : Clubdag

Hier vermelden we al onze clubdagen. De clubdagen zijn alleen voor OCC leden. Ben je geen OCC lid maar wil je een keer bij een clubdag aanwezig zijn om de sfeer te proeven? Dat kan hoor! Neem daarvoor even contact op met de activiteitencommissie. Email: clubdag@olympuscameraclub.nl

Moderator: Activiteitencommissie

Forumregels
Dit is een speciaal forum. Alleen de Activiteitencommissie kan hier nieuwe items aanmaken. Alle leden kunnen wel reageren op items en zich opgeven voor Clubdagen. Ben je onverhoopt verhinderd, schrijf je dan ook even uit. De sorteervolgorde van dit forum wijkt ook af van het gebruikelijke. Hier wordt gesorteerd van nieuw naar oud. Alleen zo houden we een mooi overzicht over de aankomende clubdagen.
Plaats reactie
Activiteiten Commissie

2022-07-16 : Clubdag

Bericht door Activiteiten Commissie »

Nadere info volgt
Gerard Hol

Re: 2022-07-16 : Clubdag

Bericht door Gerard Hol »

zoals al aangegeven naar het bestuur, op zaterdag 30 juli is het zomercarnaval weer in Rotterdam , misschien een alternatief voor 16 juli ????
“We do not take pictures with our cameras,but with our hearts and minds.”
-Arnold Newman
Kristel Fischer

Bericht door Kristel Fischer »

Hoi Gerard, leuk idee en ik zeg: "doen" vraag of anderen ook mee gaan. Ik ga niet mee omdat ik met vakantie ben.
Kristel Fischer

Re: 2022-07-16 : Clubdag Waterloopbos Marknesse

Bericht door Kristel Fischer »

https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... terloopbos

Ik stel voor om 11.00 uur te verzamelen op de parkeerplaats: Voorsterweg 34 8316PT Marknesse
Er zijn twee mooie routes waar het Waterloopbos om bekend staat: namelijk De Havenroute en De Deltaroute. Voor beschrijving zie bijlagen.

Wil je mee maar afhankelijk van OV? Meld het even dan kijk ik of iemand je kan ophalen van een NS station.

Misschien tot zaterdag de 16e,
Kristel
Bijlagen
natuurgebieden_waterloopbos_route_kinderen_havenroute-rijksmonument-waterloopbos.pdf
(6.56 MB) 5 keer gedownload
natuurgebieden_waterloopbos_route_kinderen_deltawerkroute-rijksmonument-waterloopbos.pdf
(4.05 MB) 5 keer gedownload
Jacqueline Bouter

Bericht door Jacqueline Bouter »

Bij beide activiteiten ben ik er niet bij.
Zit in mijn nachtdiensten.
Maar inderdaad leuke activiteiten, voor straatfotografie of de natuur liefhebbers.
Veel plezier allemaal.
Groetjes,
Jacqueline
Plaats reactie