Nieuw op onze website is de Landkaart. Hierop zie je ongeveer waar andere OCC leden wonen. Dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld afspraken wil maken om gezamenlijk naar een evenement te gaan. Ook bevat de Landkaart zogenaamde Points-Of-Interest, interessante fotografielocaties. Mocht je zelf nog een leuke locatie hebben die je graag wil delen met andere OCC leden, laat het me dan weten. Kom je er na het lezen van de Website handleiding niet uit dan hoor ik het graag.
De Landkaart is alleen zichtbaar voor OCC leden!
Nieuwe functionaliteit: Landkaart
- Ron Witkamp
- Secretaris
- Contacteer:
-
Re: Nieuwe functionaliteit: Landkaart
Mooie functionaliteit Ron, ook makkelijk met het plannen van clubdagen om de nabijheid van leden te zien!Ron Witkamp schreef:Nieuw op onze website is de Landkaart. Hierop zie je ongeveer waar andere OCC leden wonen. Dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld afspraken wil maken om gezamenlijk naar een evenement te gaan. Ook bevat de Landkaart zogenaamde Points-Of-Interest, interessante fotografielocaties. Mocht je zelf nog een leuke locatie hebben die je graag wil delen met andere OCC leden, laat het me dan weten. Kom je er na het lezen van de Website handleiding niet uit dan hoor ik het graag.
De Landkaart is alleen zichtbaar voor OCC leden!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.3 5G met Tapatalk
- Menno van Hogezand
Ziet er goed uit!
(er kan nog wel wat aan de spreiding van de leden gewerkt worden
)
(er kan nog wel wat aan de spreiding van de leden gewerkt worden

- Rob Schijff
Looking good .
- Gea Neijsen
- Contacteer:
Mooi gedaan Ron, en we moeten wel wat lobbyen voor meer leden in het noorden en zuiden geloof ik ..