Nieuwe functionaliteit: Landkaart

Hier vind je algemene informatie over de OCC (Olympus Camera Club) en over de OCC website
Plaats reactie
Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

Nieuwe functionaliteit: Landkaart

Bericht door Ron Witkamp »

Nieuw op onze website is de Landkaart. Hierop zie je ongeveer waar andere OCC leden wonen. Dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld afspraken wil maken om gezamenlijk naar een evenement te gaan. Ook bevat de Landkaart zogenaamde Points-Of-Interest, interessante fotografielocaties. Mocht je zelf nog een leuke locatie hebben die je graag wil delen met andere OCC leden, laat het me dan weten. Kom je er na het lezen van de Website handleiding niet uit dan hoor ik het graag.

De Landkaart is alleen zichtbaar voor OCC leden!
Edward van Hazendonk

Re: Nieuwe functionaliteit: Landkaart

Bericht door Edward van Hazendonk »

Ron Witkamp schreef:Nieuw op onze website is de Landkaart. Hierop zie je ongeveer waar andere OCC leden wonen. Dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld afspraken wil maken om gezamenlijk naar een evenement te gaan. Ook bevat de Landkaart zogenaamde Points-Of-Interest, interessante fotografielocaties. Mocht je zelf nog een leuke locatie hebben die je graag wil delen met andere OCC leden, laat het me dan weten. Kom je er na het lezen van de Website handleiding niet uit dan hoor ik het graag.

De Landkaart is alleen zichtbaar voor OCC leden!
Mooie functionaliteit Ron, ook makkelijk met het plannen van clubdagen om de nabijheid van leden te zien! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.3 5G met Tapatalk

Menno van Hogezand

Bericht door Menno van Hogezand »

Ziet er goed uit!
(er kan nog wel wat aan de spreiding van de leden gewerkt worden ;-) )
Rob Schijff

Bericht door Rob Schijff »

Looking good .
Gea Neijsen
Contacteer:

Bericht door Gea Neijsen »

Mooi gedaan Ron, en we moeten wel wat lobbyen voor meer leden in het noorden en zuiden geloof ik ..
Plaats reactie