2022-04-23 : Clubdag en ALV

Hier vermelden we al onze clubdagen. De clubdagen zijn alleen voor OCC leden. Ben je geen OCC lid maar wil je een keer bij een clubdag aanwezig zijn om de sfeer te proeven? Dat kan hoor! Neem daarvoor even contact op met de activiteitencommissie. Email: clubdag@olympuscameraclub.nl

Moderator: Activiteitencommissie

Forumregels
Dit is een speciaal forum. Alleen de Activiteitencommissie kan hier nieuwe items aanmaken. Alle leden kunnen wel reageren op items en zich opgeven voor Clubdagen. Ben je onverhoopt verhinderd, schrijf je dan ook even uit. De sorteervolgorde van dit forum wijkt ook af van het gebruikelijke. Hier wordt gesorteerd van nieuw naar oud. Alleen zo houden we een mooi overzicht over de aankomende clubdagen.
Plaats reactie
Activiteiten Commissie

2022-04-23 : Clubdag en ALV

Bericht door Activiteiten Commissie »

Zoals jullie gemerkt hebben, hebben jullie nog weinig info en stukken ontvangen voor de ALV aanstaande zaterdag. Onze excuses hiervoor.

Door omstandigheden van persoonlijke aard bij het bestuur is het ons niet gelukt om tijdig de benodigde stukken voor de ALV naar jullie toe te sturen. Daarom is het niet goed om de ALV op 19 maart doorgang te laten vinden.

OCC blijft een club die op vrijwilligers draait en wij zijn blij met de activiteitencommissie, Jacqueline, Eric en Kristel, die meedenken over uitjes en andere dingen.
De wedstrijdcommissie, Gerard en Rita, stoppen er helaas mee. We hopen dat er leden naar voren willen stappen die deze taken over willen nemen.
Nogmaals doen wij bij deze de oproep voor leden die zich aan willen sluiten bij het bestuur en mee willen denken en de taken verdelen. Zo is het voor iedereen lichter werk. We hebben de afgelopen paar weken gemerkt dat versterking van het bestuur zeer welkom zou zijn.

Ons voorstel is nu om de ALV een maand op te schuiven, naar 23 april om precies te zijn.
Dit geeft ons als bestuur de tijd om de voorbereiding zorgvuldig af te maken en jullie om je goed voor te bereiden en de de stukken door te lezen.

De stukken voor de ALV zijn hier te downloaden...

Nogmaals onze excuses voor al het gedoe dat dit oplevert.
Gea Neijsen
Contacteer:

Re: 2022-04-23 : Clubdag en ALV

Bericht door Gea Neijsen »

Alle begrip. Sterkte met de omstandigheden.
23 april kan ik niet, maar wellicht kan ik vooraf stemmen of eventuele vragen indienen/suggesties doen (niet dat ik die nu heb hoor). En als dat teveel gedoe is, dan laat ik het stemmen gerust over aan degenen die wel kunnen komen.
Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

Bericht door Ron Witkamp »

Gea Neijsen schreef: 19 mrt 2022, 21:28 Alle begrip. Sterkte met de omstandigheden.
23 april kan ik niet, maar wellicht kan ik vooraf stemmen of eventuele vragen indienen/suggesties doen (niet dat ik die nu heb hoor). En als dat teveel gedoe is, dan laat ik het stemmen gerust over aan degenen die wel kunnen komen.
Hoi Gea (en mee-lezers), hier komt vandaag nog communicatie over.
Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

Bericht door Ron Witkamp »

We zijn de laatste loodjes aan het leggen met de stukken voor de ALV. Ze komen eraan!
Team OCC
Contacteer:

Bericht door Team OCC »

De stukken behorend bij de ALV op 23 april 2022
Bijlagen
Stukken ALV 23-04-2022.zip
(464.23 KiB) 31 keer gedownload
Plaats reactie