2021-10-30 : Clubdag en ALV Frederiksoord

Hier vermelden we al onze clubdagen. De clubdagen zijn alleen voor OCC leden. Ben je geen OCC lid maar wil je een keer bij een clubdag aanwezig zijn om de sfeer te proeven? Dat kan hoor! Neem daarvoor even contact op met de activiteitencommissie. Email: clubdag@olympuscameraclub.nl

Moderator: Activiteitencommissie

Forumregels
Dit is een speciaal forum. Alleen de Activiteitencommissie kan hier nieuwe items aanmaken. Alle leden kunnen wel reageren op items en zich opgeven voor Clubdagen. Ben je onverhoopt verhinderd, schrijf je dan ook even uit. De sorteervolgorde van dit forum wijkt ook af van het gebruikelijke. Hier wordt gesorteerd van nieuw naar oud. Alleen zo houden we een mooi overzicht over de aankomende clubdagen.
Plaats reactie
Activiteiten Commissie

2021-10-30 : Clubdag en ALV Frederiksoord

Bericht door Activiteiten Commissie »

Beste leden, Graag nodigen wij jullie uit voor de clubdag, lunch en Algemene Ledenvergadering die plaats zullen vinden op zaterdag 30 oktober in Frederiksoord. Je hebt hierover een email ontvangen met de stukken, de agenda van die dag en een aanmeldingsformulier.

Als er vragen zijn, horen wij die graag.

Groet,
Bestuur van de Olympus Camera Club
Gea Neijsen
Contacteer:

Re: Clubdag en ALV Frederiksoord

Bericht door Gea Neijsen »

Ik ben wel benieuwd of we ook de naam van de club gaan aanpassen naar OM System Camera Club (gelukkig kan de afkorting dan blijven )

Verstuurd vanaf mijn SM-T976B met Tapatalk

Ron Witkamp
Secretaris
Contacteer:

Bericht door Ron Witkamp »

Ja, inderdaad! Het zat er aan te komen maar ik moet er erg aan wennen. Ik vind ook wel dat er door de naamsverandering een stukje fotografie-cultuur verloren gaat. Ik had dat al toen mijn andere huismerk, Minolta, overging in Konica en later Sony. Ik vond zowel Olympus als Minolta toch wel echte begrippen.
Gea Neijsen
Contacteer:

Bericht door Gea Neijsen »

Gelijk maar even de Tapatalk aan het proberen.

Ik wist eigenlijk niet dat Minolta (daar was mijn vader altijd fan van) uiteindelijk Sony is geworden.

Nou het is ook wel wat na zoveel jaar echt zo'n merknaam te gaan veranderen. Ookal zat het er wellicht aan te komen. Ik vind het jammer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Plaats reactie